Ebiquity onderzoek bevestigt de waarde van de Bèta-factor

Omdat de impactwaarde van het ene contact niet het andere is, vergelijk een TV-contact met die van radio, maken we bij de Brand Media Optimizer…
22 juni 2021/door Paul van der Veer

Colouring Research agent voor FasTest

De Amerikaanse startup FasTest Neuro Solutions is onlangs een samenwerking aangegaan met Colouring Research. FasTest, een startup die neuromarketingonderzoek…
18 mei 2021/door Paul van der Veer

Zorgt social media wel voor effectief bereik?

28 januari 2021/door Paul van der Veer

Veel gestelde vragen en de antwoorden over de Brand Media Optimizer

3 december 2020/door Paul van der Veer

Branding en activatie – wat is voor mij de beste mediamix?

Een veel gehoorde vraag: met welke media kan ik het beste mijn korte en lange termijn doel realiseren? Het is een vraag die makkelijker gesteld is dan…
17 november 2020/door Paul van der Veer

Actie Pepernoot van start

In Nederland groeit 1 op de 12 kinderen op in armoede. #NationaalFondsKinderhulp zet zich in voor die kinderen. Met Sinterklaas in aantocht, start deze…
2 november 2020/door Paul van der Veer

In plaats van buikgevoel laten we uw gegevens voor zich spreken

17 mei 2019/door Paul van der Veer

Hoe verder met Media:Tijd

Media:Tijd is een jaarlijkse publicatie wat ingaat op de tijdsbesteding van de consument. In het najaar van 2018 voerde het Sociaal Cultureel Platform…
6 mei 2019/door Paul van der Veer

ZZP’ers zien kansen met en voor elkaar

Op woensdag 24 april verscheen in het Noordhollands Dagblad ed. Zaanstreek een artikel over ons Marcom Masters business netwerk initiatief. Lees hier…
24 april 2019/door Paul van der Veer

Televisie en radio zijn nog niet dood, maar hoe zit het met het effect op gedrag?

In MarketingTribune (en overgenomen in Marketingfacts) verscheen recent een boeiende analyse van Sjaak Hoogkamer: Tv is dood, leve tv. (zie: Televisie…
28 maart 2019/door Paul van der Veer

Wanneer sprak u voor het laatst met uw bureau over de ideale contactranges?

De discussie over onder- en overexposure van campagnes laait weer op in de vakpers. Of het nu over retargetting gaat of over hoe vaak moet ik nu…
8 maart 2019/door Paul van der Veer

Kennissessie over de Brand Media Optimizer (voorheen SurPlace)

Als marketeer wil je natuurlijk het maximale rendement uit de communicatieplan en -budget halen. Dan rijst de vraag, wat is het effect en rendement van…
7 januari 2019/door Paul van der Veer

Meten we wel goed de effectiviteit van communicatie?

Of het nu Byron Sharp of Ebiquity is, of een van de vele visies van reclame- media- en onderzoeksbureaus die gepubliceerde en gedeeld worden. Feit is dat…
26 april 2018/door Paul van der Veer

Reclame mag best meer opleveren

Vraagje: de bestedingen die Nederlandse adverteerders jaarlijks gezamenlijk doen, bedraagt grofweg 4,6 miljard Euro (inderdaad da’s een hoop geld). Hoeveel…
22 februari 2017/door Paul van der Veer
Toon meer