De Brand Media Optimizer verhoogt rendement op media tot 30%

Hoe vaak komt het niet voor dat je inzicht wilt hebben in het rendement van mediacampagnes, promoties en activaties en je krijgt de de resultaten maar met moeite boven tafel? Elke marketeer wilt snel weten wat effect hiervan is op het brein, voorkeur, koopintentie en uiteindelijk op sales. Maar er gaat te veel tijd overheen en er is te weinig kennis om de resultaten op de KPI’s te duiden om direct bij te kunnen sturen en de ROI op media te verhogen.

Bekijk de video

Direct inzicht in effect van media op KPI’s

Met de Brand Media Optimizer (voorheen SurPlace) beantwoorden wij al deze vragen. De Brand Media Optimizer brengt alle data efficiënt samen en maakt het daardoor mogelijk ‘al het zenden’ te koppelen aan de KPI’s in het keuze-koopproces. Dat geeft inzicht in hoe communicatie werkt. Door analyses over een periode van 1 tot 2 jaar wordt duidelijk welke middelen significant meer opbrengen. Daarbij houden we rekening met de waarde van het merk, de impact van de uitingen en de kracht van elk individueel mediumcontact. Met die kennis ben je in staat tijdens campagnes, acties en activaties 24/7 te sturen op een beter resultaat.

Alle informatie in een dashboard

Een praktisch dashboard geeft inzicht in de ontwikkelingen de belangrijkste KPI’s van uw merk en biedt direct concreet advies over de:

Brand Media Optimizer verhoogt het rendement op media en laat het merk groeien

Met meer dan 50 merken/cases tonen we aan dat door Brand Media Optimizer het rendement op media tot 30% verbetert en er 5% extra omzet/afzet wordt gerealiseer

Vraag de demo aan!

Ook benieuwd wat Brand Media Optimizer voor uw merk kan betekenen?  Bel voor een persoonlijke toelichting of vraag hier de gratis notitie aan ‘In 5 stappen naar een betere ROI’.