BMO
Limited Version

De Brand Media Optimizer (BMO) is ontwikkeld om inzicht te krijgen van de media en middeleninzet op gedragsniveau.

Wat is het effect van mijn communicatiebeleid op mijn sales?

De methode biedt inzicht in het communicatie rendementen van reclame- en promotie-uitingen van alle media en middelen (paid, earned, owned). Om dat inzicht te verkrijgen en valide uitspraken te kunnen doen over de merk-KPI’s en key drivers, is de BMO Premium de beste tool om back data analyses over een periode van 1 a 2 jaar uit te voeren. De wekelijkse follow up gebeurt met de wekelijkse monitor en het praktische advies voor directe optimalisaties.

Nieuw! BMO Limited Version

Met de Limited Version ervaart u de kracht van de Brand Media Optimizer. Deze versie geeft de eerste indicaties van hoe u het rendement verbetert over een periode van 13 weken tegen een hele aantrekkelijke prijs.

U bepaalt zelf de periode die u wilt meten, dat kan een campagne vanuit het verleden zijn of een die nu of binnenkort start. Het enige wat u hoeft te doen is de data van zenden, online en social media en uiteindelijke gedragsdata in een template te verzamelen, aan ons te sturen en wij zorgen binnen no time voor een rapportage met bevindingen en aanbevelingen.

950,-

Maak snel kennis met de BMO Light.
Daarmee zet je een eerste stap naar een beter mediarendement.

Ja, bel mij voor meer informatie voor de BMO Light!

2 + 4 = ?