SurPlace verhoogt rendement op media met 17%

Hoe vaak komt het niet voor dat je inzicht wilt hebben in het rendement van mediacampagnes, promoties en activaties en je krijgt de de resultaten maar met moeite boven tafel? Elke marketeer wilt snel weten wat effect hiervan is op het brein, voorkeur, koopintentie en uiteindelijk op sales. Maar er gaat te veel tijd overheen en er is te weinig kennis om de resultaten op de KPI’s te duiden om direct bij te kunnen sturen en de ROI op media te verhogen.

Direct inzicht in effect van media investeringen op KPI’s

Met SurPlace beantwoorden wij al deze vragen. SurPlace brengt alle data efficiënt samen en maakt het daardoor mogelijk ‘al het zenden’ te koppelen aan de KPI’s in het keuze-koopproces. Dat geeft inzicht in hoe communicatie werkt. Door analyses over een periode van 1 tot 2 jaar wordt duidelijk welke middelen significant meer opbrengen. Daarbij houden we rekening met de waarde van het merk, de impact van de uitingen en de kracht van elk individueel mediumcontact. Met die kennis ben je in staat tijdens campagnes, acties en activaties 24/7 te sturen op een beter resultaat.

Alle informatie in een dashboard

Een praktisch dashboard geeft inzicht in de ontwikkelingen de belangrijkste KPI’s van uw merk en biedt direct concreet advies over:

  • de gewenste mediadruk
  • de juiste mix
  • de fasering van de kanalen
  • de precieze timing van contacten.

SurPlace verhoogt het rendement op media en laat het merk groeien

Met meer dan 40 cases tonen we aan dat door SurPlace het rendement op media met 17% verbetert en er 5% extra omzet/afzet wordt gerealiseerd.

Ook benieuwd wat SurPlace voor uw merk kan betekenen? Vraag dan hier direct een demo aan. Of download het SurPlace leaflet 2018