maandag 13 oktober 2014

Eindelijk, reclamebereik bij print

Het NOM heeft een stap in de goede richting gezet met het voorspellen van het reclamebereik van print. En in ene had ik een déjà vu? Ik moest even zoeken, maar ik vond nog mijn afstudeerscriptie uit 1987: ‘Van Mediumbereik naar Paginabereik’. Het was toen al trending topic. Bijzonder, dat je dan merkt dat na bijna drie decennia het toch nog werkelijkheid is geworden. Hoewel ik er nu niet aan mee heb gewerkt, kan ik dit degelijke initiatief wel waarderen. Want na TV, dat al jaren reclamebereik rapporteert, is het nu ook bij print inzichtelijk. Nog mooier wordt het als je erop kan afrekenen, maar of dat er op grote schaal van gaat komen, betwijfel ik zeer.
Afstudeeropdracht 1988
Toen nog niet zo colouring.

Geschreven door:

Paul van der Veer is een zeer ervaren Media professional. Hij heeft gewerkt bij grote mediabureau's, beschikt over een uitgebreid netwerk en kent de markt door en door.

0 reacties :

Een reactie plaatsen